رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان از تداوم توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خبر داد.

رضا بهراملو از تداوم توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خبر داد و گفت: بین دو تا سه تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در روز توزیع می‌شود.

او گفت: روند توزیع گوشت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاون روستایی انجام می‌گیرد قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی راسته با استخوان را ۳۷۰ هزار تومان، مخلوط گوسفندی را ۳۹۰ هزار تومان، ران و سردست گوسفندی را ۴۴۰ هزار تومان و نرمه گوساله را ۴۴۰ هزار تومان اعلام کرد. 

رئیس جهاد کشاورزی همدان با اشاره به تولید مازاد مرغ در استان و رتبه برتر جوجه‌ریزی طی ماه‌های اخیر گفت: روزانه ۵۰ تن بیش از نیاز استان مرغ تولید می‌شود و کمبودی در بازار نداریم.

بهراملو با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار در استان برای مصرف‌کننده ۸۵ هزار تومان است گفت: عرضه مرغ بیش از این قیمت تخلف بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنانش از ذخیره‌سازی سیب زمینی در استان خبر داد و گفت: بخشی از این محصول به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی همدان در خصوص وضعیت گوجه‌فرنگی نیز گفت: این محصول در آبان و آذر معمولا کمی با افزایش قیمت مواجه می‌شود که به مرور قیمت به تعادل می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.